2010. augusztus 24., kedd

A ruha ismét

Bár sokan mondták ezt nekem, de én valahogy nem akartam elhinni, hogy ez az egyik legnehezebb feladat. A tökéletes ruha kiválasztása. És igaz, hogy korábban nagyon ellene voltam, de egyre inkább érlelődik bennem a gondolat, hogy ki kellene majd menni az esküvő kiállítása. Volt valamelyikőtök már kint? Érdemes kimenni ruhákat próbálni / foglalni?

Mindesetre sok szempontból előnyös, ha egy családon belül egyetlen hét eltéréssel van esküvő. Lehet a másik pár ötletekkel segíteni. Most a menyasszonyi ruhák terén. Tegnap kaptam pár linket, hogy Ági milyen ruhákat nézegetett. És ha már ott jártam, körbenéztem én is, és rettentő szépeket találtam




Nem is tudom, melyiket választanám, ha mindhárom itt lenne velem szemben. Az egyetlen problémám az, hogy ezeket az e-bay-en találtam. És hát neten menyasszonyi ruhát rendelni... jaaaaj, pedig annyira, de annyira szééééépek...

2 megjegyzés:

  1. Brigi Mi voltunk kint 2005-ben. Ruhákat nem próbáltam, de pl az összes kiegészítőt, pártát, fülbevalót, nyakláncot, kesztyűt ott vettem.
    Szerintem érdemes kinézni!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is érdemes kinézni, én 2003ban voltam kint. Lehet tájékozódni (hol, mit, mennyiért) de én akkora tömegben, mint ami ott volt, képtelen voltam bármit is venni, sorban állni ...

    VálaszTörlés